دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور

دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور

دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور | آموزش دعوت و پیش دعوت در بازاریابی شبکه ای

8 مرحله در دعوت بازاریابی حرفه ای وجود داره. مراحل زیر ممکنه پیچیده به نظر بیاد، اما با یه مقدار کمی تمرین و تکرار، می¬فهمید که به دست آوردن مهارت¬های آموزش داده شده خیلی راحت هستن.

مرحله اول: عجله داشته باشید!

این یه مسئله روانشناسی هست. مردم معمولا به افرادی که یه کاری برای انجام دادن داره بیشتر جذب میشن. یکی از دوستای خوبم، رایان، یه آدم خیلی پر مشغله هست، یا حداقل اینجوری نشون میده… هر وقت که من باهاش صحبت میکنم به من میگه که تنها چند دقیقه فرصت برای صحبت کردن داره، و موقع تموم کردن مکالمه، متذکر میشه که باید یه تماس دیگه رو پاسخ بده، برای همین باید قطع کنه. اگه شما توی هر مکالمه ای که انجام میدید، این ذهنیت رو القا کنید که عجله دارید، میفهمید که دعوتتون کوتاه تر میشه، تعداد سوالات کمتری پرسیده میشه، مقاومت کمتری ایجاد میشه و مردم احترام بیشتری برای شما و زمانی که در اختیار اونها قرار می¬دید قائل خواهند بود. میدونم که توی صحبتم با رایان تاثیر گذاشت… میدونستم که فرد پر مشغله ای هست، پس مجبور بودم که سریع برم سر اصل مطلب و مکالمه ام رو باهاش کوتاه کنم. در زیر چند تا ایده که میتونید از اونا برای گفتن به اشخاص برای نشون دادن وضعیت ضروری تماستون استفاده کنید اومده: مثال هایی برای پراسپکت های بازار گرمتون: میتونید بگید “خیلی وقت ندارم که باهات صحبت کنم، ولی خیلی مهم بود که باهات تماس بگیرم…”
یا: “داشتم میرفتم بیرون از خونه، اما خیلی سریع باید باهات تماس میگرفتم”
حالا برای بازار سردتون: “الان موقعیت مناسبی نیست که خیلی صحبت کنیم و من باید سریع قطع کنم اما…” ، “باید زود برم اما….”
تن صداتون رو اضطراری کنید! برای این مثال ها، در مورد جمله دقیقی که میخواید بگید خیلی نگران نباشید، فقط روی مفهوم کلی تمرکز کنید و از کلمات خودتون استفاده کنید. کاری کنید مردم بدونن که شما مشغولید، کلی کار برای انجام دادن دارید و زمانتون محدود هست، اما براتون مهم بود که خیلی سریع توی این زمان محدود باهاشون تماس بگیرید؛ با حرارت این کار رو انجام بدید!

دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور

دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور

مرحله دوم: از پراسپکت تعریف کنید!

این یه مرحله مهم هست… یه تعریف صادقانه، در رو برای یه مکالمه واقعی باز میکنه و پراسپکت رو مشتاق تر میکنه برای اینکه گوش بده چی میخواید بگید. فقط مطمئن باشید که تعریفتون صادقانه باشه!
مثال هایی برایی پراسپکت های بازار گرمتون: “تو آدم موفقی هستی و کارایی که میکنی برای من همیشه قابل احترام هست”
یا: “از وقتی که میشناختمت، توی کاری که انجام میدی بهترین بودی”
برای بازار سردتون: “شما بهترین خدماتی رو که میتونستم دریافت کنم ارائه دادید”
یا: “شما خیلی آدم موفقی هستید، میتونم بپرسم برای زندگیتون چی کار میکنید؟”
اینها تنها راهنمایی هستن… چیزی رو پیدا کنید که صادقانه میتونید به پراسپکت احتمالیتون بگید و از اون استفاده کنید. این مرحله ساده عملا نتایج دعوتتون رو دو برابر میکنه – اریک وور
وقتی که شما صحبتتون رو به صورت اضطراری و یک تعریف شروع میکنید، برای شخص خیلی سخت میشه که به دعوتتون واکنش منفی نشون بده. ردم خیلی تعریف نمیشنون، پس پراسپکت شما معمولا خیلی براتون احترام قائل میشه. اگه حرفه ای های نتورک مارکتینگ رو زیر نظر داشته باشید، میبینید که اونا دائما با تعاریف صادقانه اشون افراد رو توی حال خوبی قرار میدن. این چند تا نتیجه داره… کمک میکنه که مردم ذهنشون باز بشه، کمک میکنه تا به توافق برسید، و از همه بیشتر، کمک میکنه که به هدف درک متقابل برسید.

شما دسترسی کامل به این محتوا را ندارید چون هنوز عضو ویژه سایت نشدید !

 

فقط اگر تصمیم جدی برای تحول زندگی‌تان گرفتید،عضو ویژه شوید...

 

 

دیدگاه مشتریان

جزئیات مطلب

تاریخ انتشار:
۹۷,۰۵,۱۱
برچسب ها

مطالب مرتبط

دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور

دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور | آموزش دعوت ...
دعوت حرفه ای افراد در بازاریابی شبکه ای به روش اریک وور
Rate this post

70 درصد مردم دعوت در نتورک مارکتینگ را یاد ندارند! در وضعیت کنونی چگونه دعوت کنیم؟

70 درصد مردم دعوت در نتورک مارکتینگ را یاد ندارند! در وضعیت کنونی چگونه دعوت ...
70 درصد مردم دعوت در نتورک مارکتینگ را یاد ندارند! در وضعیت کنونی چگونه دعوت کنیم؟
Rate this post
اگر قصد حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای به فکرتان زده اینجا به دردتان میخورد حرفه ای شوید
+ +
Top