زندگی نامه بزرگاننوشتار ها

زندگی نامه پروفسور چارلز کینگ نتورکر موفق

زندگی نامه پروفسور چارلز کینگ نتورکر موفق : چارلز کینگ فوق لیسانس خود را در رشته مدیریت بازرگانی در سال 1956 از دانشگاه تگزاس دریافت نمود. او در همان رشته به درجه دکترا از دانشگاه  هاروارد در سال 1964 نایل شد .ازآن پس تا سال 1980 دردانشگاه  مدیریت پوردیو به عنوان پروفسور مشغول به کار شد . کینگ در طول تعطیلات سالانه اش به عنوان مدیریت هیئت علمی دانشگاه تورنتو کانادا نیز فعالیتش را گسترده تر نمود .

در سپتامبر سال 1980 دانشگاه ایلانویس شیکاگو از آقای کینگ به عنوان پروفسور آکادمی دعوت به همکاری نمود .

کینگ تلاش کرد تا حضور خود را در عرصه های منطقه ای و بین المللی با بهره گیری از علوم بازاریابی شبکه ای وصنعت بازاریابی و شبکه ای ، بازاریابی چند سطحی در جوامع تجاری شفاف تر سازد و موفق شد بر پایه چهل سال تجربه بی وقفه ، دوره های پیشرفته آموزشی را برای صدها علاقه مند به این صنعت (Multi Level Marketing , Network Marketing )   فراهم سازد . اوبه عنوان یک پروفسور بسیار فعال در زمینه گسترش و بسط مدیریت و صنعت بازاریابی شبکه ای به دنیا معرفی شد و با استفاده از راهبردهای نفوذی و استراتژیکی شرکتهای نوپا را به بازار رقابتی روانه سازد .

زندگی نامه پروفسور چارلز کینگ نتورکر موفق
زندگی نامه پروفسور چارلز کینگ نتورکر موفق

می توان از خدمات ارزنده دیگر ایشان در برگزاری سمینارهای بسیاری در سراسر دنیا ، اداره کردن و همچنین تدریس برای ارتقا صنعتNetwork Marketing  (بازاریابی شبکه ای) اشاره کرد .

آقای پروفسور چارلز کینگ جوایز و لوح های تقدیر زیادی از آکادمی های مختلف ، جوامع بازرگانی به خاطر فعالیتهای شایان  توجه اش دریافت نمود . ایشان برای رشد صنعتNetwork Marketing  زحمات فراوانی کشیدند و تمام تلاش خود را برای شکوفا نمودن افراد حرفه ای و فعال در این صنعت نمود .او نوید صنعت بازاریابی شبکه ای را به تمام جوامع صنعتی و تجاری ، موسسات بازرگانی ، سازمانهای مالی و حتی خانم های خانه دار داد و

در ادامه بخوانید   داستان فروش ماهرانه

Network Marketing  را به عنوان کانال اصلی پخش و نشر کالا و به عنوان یکی از رشته های تحصیلی دانشگاه ایلانویس شیکاگو قرار داد. در این رشته به بررسی بافت بازارجهانی ، طرح و برنامه ریزی های  مدیریتی ، مطالعه وبررسی راهکارهای نوین و چگونگی افزایش کانالهای پخش کالا ، چگونگی استفاده نمودن از تبلیغات کلامی می پردازد.

پروفسور کینگ در سال 1994 به همراه میلیونر معروف  Network Marketing   مارک یارنل ، سمینار

UIC  در دانشگاه شیکاگو برگزار نمودند. این سمینار تاریخ صنعت Network Marketing   بود که توسط پشتوانه عالی افراد تحصیل کرده همین صنعت برگزار شد .

پرفسور کینگ سمینارهای دیگری در سالهای متوالی 1994، 1995 ،1996 در امریکا و 1997 در کره جنوبی ،1998 در دانشگاه هیوستن ، 1999 در استرالیا ، 2001 در چین ،2002 در سنگاپور ، 2003 و 2007 در کلمبیا و در سال 2005 در دبی و همان سال در تایوان برگزار نموده است .

در سال 2006 دوازدهمین سالگرد سمینارUIC   در سنگاپور را گرامی داشتند .

سمینار UIC  پرفسور کینگ به عنوان بزرگترین و قویترین طرح آموزشی در قالب صنعت

Network Marketing در دنیا بود. پروفسور کینگ براساس مطالعات تجربی و تحقیقات خود کتابی به نام حرفه ایی های نوین با همکاری جیمزرابینسون ( نویسنده چیره دست و تحیل گر این صنعت ) تالیف نمود که توسط انتشارات Prima  در سال 2000 به بازار عرضه شد .

این کتاب انقلابی در ساختارNetwork Marketing   و فروش مستقیم   در قرن  2000 پدید آورد و پروفسور کینگ  مطالعات و تحقیقات خود بر پایه این صنعت که دستخوش تغییراتی از سال 2000 شده بود تکمیل کرد و کتاب دیگری که قرار است در پائیز و زمستان 2007 منتشر شود ،تالیف نمود .

در ادامه بخوانید   شرعی بودن پورسانت های دریافتی بازاریابی شبکه ای

باید گفت : پیشرفت و گسترش صنعت بازاریابی شبکه ای و بازاریابی چند سطحی مدیون زحمات پروفسور کینگ می باشد .

میتوانید بقیه زندگی نامه های افراد موفق را از این بخش دنبال کنید :

زندگی نامه بزرگان

برچسب ها
نمایش بیشتر
کانال موفقیت تلگرام فست فوروارد

admin

برای کشتی بی حرکت، موج ها تصمیم میگیرند ... .

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن