10 رازی که فروشندگان تلفنی برای بالا بردن فروش خود نمی دانند

10 رازی که فروشندگان تلفنی برای بالا بردن فروش خود نمی دانند

 فروش تلفنی یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است. شما می توانید با رعایت 10 روش زیر فروش تلفنی موفق داشته باشید.

۱. در ساعات کاری ، تماسهای تلفنی شخصی را به حداقل برسانید. با انجام اینکار ، فروشتان بیشتر می شود. اگر در روز تنها ۳ تماس تلفنی شخصی داشته باشید ، و هر تماس بطور متوسط ۴ دقیقه طول بکشد ، در طی سال ، ۴۸ ساعت از وقت شما گرفته شده است. اختصاص ۴۸ ساعت برای فروش تلفنی، می تواند چندین مشتری جدید ایجاد کند.

۲. بیش از حد نگران بهترین زمان تماس با مشتریان نباشید. بعضی از فروشندگان ، اول ساعت کاری و حدود ظهر با مشتریان تماس نمی گیرند و با خود می اندیشند که مشتری در دسترس نخواهد بود. از تمام روز کاری برای تماسهای تلفنی استفاده کنید. اگر تلفن نکنید ، هیچگاه آنها را نخواهید یافت.

۳. برای تماسهای تلفنی ، هدفهای روزانه قرار دهید و سعی کنید در هر شرایطی به آن اهداف برسید. وقتی بدانید در روز باید به تعداد مشخصی برسید ، متمرکز تر و سریعتر کار خواهید کرد.

۴. برای روز بعد ، همین امروز برنامه ریزی کنید. اولین ساعت روز کاری بسیار با ارزش است ، چون با انرژی هستید ، پس آنرا به تماس گرفتن اختصاص دهید و نه به برنامه ریزی.

۵. تعداد تماسهای روزانه خود را در دفتری یادداشت کنید. هر روز سعی کنید حداقل یک تماس بیشتر از روز قبل بگیرید. وقتی پس از چند هفته نتایج را ببینید ، متعجب خواهید شد.

۶- اگر از روی فهرستی مشخصی از مشتریان پیش می روید ، به تک تک شماره ها زنگ بزنید. در مقابل این تمایل که بطور اتفاقی زنگ بزنید و یا از افرادی صرفنظر کنید ، بایستید. هیچگاه پیشداوری نکنید ، زیرا ممکن است فروش بزرگی را از دست بدهید.

۷. در بازاریابی تلفنی همیشه میزان درآمد خود را از هر تماس محاسبه کنید. درآمد هفتگی را بطور متوسط حساب کرده و بر تعداد مکالمات هفتگی تقسیم کنید. مقدار حاصل را در دفتر خود یادداشت کنید و سعی کنید این مقدار را افزایش دهید. یعنی بر روی این کار کنید که در تعداد تماسهای مشخص ، به افراد بیشتری بفروشید.

فروش تلفنی موفق

فروش تلفنی موفق

۸. وقتی با یک شرکت تماس می گیرید ، در صورت امکان با بالاترین مقام صحبت کنید ، زیرا او قدرت تصمیم گیری دارد و اگر شما را به افراد دیگری ارجاع داد ، می‌توانید بگویید که شخص با بالاترین مقام از شما خواسته تا با او هماهنگ کنید.

۹. اگر به شما گفته شد که شخص مورد نظر دیگر در اینجا فعالیت نمی‌کند، بدون وقفه بپرسید چه کسی جای او را گرفته است و با او صحبت کنید. فرصت صحبت با یک مشتری جدید را از دست ندهید.

۱۰. اگر از روی فهرستی تماس می گیرید که در اختیار چندین نفر قرار می گیرد، کار خود را از انتهای فهرست شروع کنید، زیرا معمولا دیگران از ابتدای فهرست کار خود را شروع کرده اند و افراد انتهایی فهرست، مورد توجه کمتری قرار می گیرند.

اگر دوست دارید نه کمتری بشنوید این مطلب هم برای شما مفید خواهد بود :

وقتی که مشتری تیر خلاص نه را می زند چه کار کنیم ؟!

دیدگاه مشتریان

  1. maral_rch
    ۱۵:۱۴ مورخه ۰۱ آذر ۹۶

    خیلی خوب و بجا بود.سپاس

مطالب مرتبط

10 رازی که فروشندگان تلفنی برای بالا بردن فروش خود نمی دانند

 فروش تلفنی یکی از مهم‌ترین و کم‌هزینه‌ترین روش‌های جذب مشتری است. شما می توانید با ...
10 رازی که فروشندگان تلفنی برای بالا بردن فروش خود نمی دانند
Rate this post

فایل صوتی آموزش پرزنت باشگاه مشتریان

[caption id="attachment_837" align="aligncenter" width="500"] فایل صوتی آموزش پرزنت باشگاه مشتریان[/caption] فایل صوتی آموزش پرزنت باشگاه مشتریان دوباره ...
فایل صوتی آموزش پرزنت باشگاه مشتریان
Rate this post
اگر قصد حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای به فکرتان زده اینجا به دردتان میخورد حرفه ای شوید
+ +
Top