دیگر مطالب

15 نکته ای که در بازاریابی شبکه ای باید بدانید!!

پانزده نکته ای که در بازاریابی شبکه ای باید بدانید

1 – میتوانید به آزادی مالی برسید
برای کسب آزادی مالی مدنظر خود باید همیشه دو اصل مهم را در نظر داشته باشید.
1)  باید به قدرت خودتان واقف بوده و از تبادل زمان با پول که افراد زیادی را از اهداف خود دور می نماید پرهیز کنید.
2)  هر روز به آینه نگاه کنید تاچهره رئیس خود را در انعکاس آینه ببینید. این دو اصل مهم را در نت ورک مارکینگ فراموش نکنید چونکه در این بیزینس با اتکا به تواناییهای خود، برای خودتان کار می کنید و از اینکه کارآفرینی می کنید لذت خواهید برد.
(فلسفه زندگی خود را اینگونه قرار دهید که در برابر ارزشها، ارزشهای دیگری بیافرینید در این صورت شما به رویاهای خود نزدیکتر خواهید بود.)
 
( بازاریابی شبکه ای)
2 – قدرت و توانایی شما
نت ورک مارکینگ بیزینس تکرار کردن است.
ممکن است شما کسی باشید که سعی دارید تعداد زیادی از این محصولات را به افراد مختلف بفروشید. اما اگر بتوانید این افراد را با جنبه های مختلف این بیزینس آشنا کنید مطمئن باشید به اسانی می توانید 10 یا 20 برابر کمیسیون فروش امروز خود را کسب نمایید.
 ( بازاریابی شبکه ای)
راز کسب این درآمد در قدرت نهفته و توان بالقوه خود شما وجود دارد.
(به نیازمند ماهی ندهید. ماهیگیری یاد دهید)
3 – هر نه که می شنوید شما را به یک قدم به پذیرش آن توسط مشتریان نزدیکتر می کند
از نه گفتن یک مشتری ناامید نشوید.
هرگز نباید با یک نه شنیدن نامدید و دلسرد شوید و فکر کنید که این شخص دیگر مشتری شما نخواهد شد. اگر قادر به انجام این کار نیستید یک جای کار شما ایراد دارد یا:
1)    محصولات شما برای مشتریان جالب و یا ارزشمند نیستند.
2)    پرزنت شما بیشتر حول و حوش محصول بوده نه فرصتهای این بیزینس.
اگر مشکل شما دومین حالت است می توانید با زنجیره حمایتی بالاسری های خود در این مورد مشورت کنید و مشکل خاصی نیست و اگر محصولات شما برای مشتریان جذابیت و ارزش ندارد زیاد نمی توانید روی عمر طولانی این کمپانی حساب باز کنید. تنها کاری که این موقع می توانید  انجام بدهید، تغییر کمپانی است.
(آینده بسته به شانس و اقبال نیست. بلکه این شمایید که باید آینده خودتا را بسازید)
4 – چهاز نوع مختلف از نت ورکرها
در زیر مجموعه شما معمولا چهارنوع نت ورکر مختلف وجود دارد:
گروه اول : اعضائیکه تنها قصدشان خرید یکی از محصولات کمپانی شما بوده است.
گروه دوم: اعضاء اکتیو که به دنبال ارجاع مشتریهای جدید هستند، تا بتوانند محصولات بیشتری آزاد نمایید.
گروه سوم: اعضاء فعال در روزهای آخر هفته که فقط به دنبال یک درآمد حداقلی از یک شغل پاره وقت هستند.
گروه چهارم: کسانی که زندگی خودشان را نت ورک قرار داده اند و درآمد چند رقمی در ماه دارند.
(رویاهای خود را بلند صدا بزنید تا دوستان به یاری شما بشتابند)
5 – پیش نیازهای لازم برای موفقیت پایدار در نت ورک مارکتینگ
برای رسیدن به موفقیت های پایدار در این بیزینس ابتدا باید بر خود غلبته کنید و به هر نحوی که شده در خودتان این خود باوری و اعتماد را بسازید که بتوانید به راحتی از پس نه شنیدن ها و منفی بافیها برآیید.و
شما باید با صبر و صداقت و با  استفاده از مهارتهای آموزشی در کنار تعهد به زندگی، مشتاقانه برای کمک به دیگران حرکت کنید در این صورت، مطمئنا، موفقیت در انتظار شما خواهد بود.
(کسانی که شما از آنها استفاده می کنید بیانگر میزان آگاهی و موفیقیت شما در این بیزینس است)
6 – تصمیم به فروش چه محصولاتی دارید؟
وقتی به دنبال ارزشیابی قدرت یک کمپانی برای آغاز کارتان با آن هستید، باید اول به دنبال این پاسخ باشید که آیا محصولات در مرکز فعالیت شرکت می توانند شما را در این مسیر یاری نمایند؟ ممکن است فکر کنید که محصولات شما باید منحصر به فرد باشند تا مشتریان مشتاق به خرید از شما باشند. ولی باید به خاطر داشته باشید که محصولاتی که موارد استفاده دارند بعضا از محصولات منحصر به فرد موفقتر عمل خواهند کرد. چون مشتری ها به آنها نیاز خواهند داشت.
( بازاریابی شبکه ای)
 
بدین منظور باید از نیاز مشتری خود آگاهی کافی داشته باشید. هر چقدر آگاهی شما بالاتر رود میزان درآمد شما نیز بالاتر خواهد رفت.
البته به یاد داشته باشید که مهمترین چیز در این صنعت، محصول نیست.
(کوتاه ترین و سریعتری راه برای ثروتمند شدن توجه به ارزشهای دیگران و حرکت در همان مسیر است)
7 – موفقیت و کامیابی در گرو درک صحیح از ایده های خلاق، تصورات ذهنی و دید باز از دنیای پیرامون خود است.
سیستم شما چیست؟
یک سیستم کامل بیان کننده کل پروسه کاری شما و تا در بر گیرنده تمامی مراحل از پیدا کردن مشتریان احتمالی مرحله ای که خود قادر به تکرار این پروسه باشند، بوده و تمامی این مراحل را به وضوح توضیح خواهد داد. سیستم در دو مرحله و در زمان مناسب خود باید به طور کامل به کارگران تعلیم داده شود. مرحله اول؛ نحوه نزدیک شدن به مشتریان است که شامل سئوالات اولیه آنها و جلسه پرزنت می باشد و در آن فرصتهای موجود در این بیزینس به طور عمیق تری توضیح داده خواهد شد. مرحله بعدی، مرحله پیگیری است که با تعداد بیشتری از افراد در کنار یکدیگر برای ایجاد انگیزه لازم به تصمیم گیری نهایی طراحی می گردد. جواب مثبت مشتریان در این مرحله کلید مراحل بعدی است.
(موفقیت و کامیابی در گرو درک صحیح از ایده های خلاق، تصورات ذهنی و دید باز از دنیای پیرامون ماست)
 ( بازاریابی شبکه ای)
8 – همواره برای ارتقاء دانش شخصی خود درباره این بیزینس زمان اختصاص دهید
همواره با تعهد عمل کنید.
موفقیت یک شبه کسب نخواهد شد.
موفقیت نیازمند زمان و تلاش است.
برای شروع کار خود در این بیزینس حداقل باید یک برنامه یکساله داشته باشید.
باید در این مدت مهارتهای جدید کسب کنید  و به دانش خود درباره این بیزینس بیافزایید و مطمئن باشید از قبال این دانش جدید درآمد هم کسب خواهید کرد.
باید در این رابطه مصمم و استوار باشید. یکسال برای یک نت ورکر معمولی که در هفته 7 الی 10 ساعت زمان اختصاص می دهد کافیست تا بتواند طعم شیرین کامیابی و موفقیت را با تمام وجود ظرف مدت یکسال بچشد.
موفقیت پس از یکسال خود به خود به سمت شما پرواز خواهد کرد.
(رسیدن به اهداف در این بیزینس در گرو افزایش دانش شما درباره این بیزینس است)
9 – تنها خوردنی مجانی در این دنیا پنیر تله موش است
شروع و حرکت سریع در آغاز فعالیت شما بسیار مهم است. برای رسیدن به یک رشد سریع اولیه باید اهداف خود را در این بیزینس از قبل مشخص کرده باشید.
از آنجایی که نت ورک مارکتینگ بیزینس استفاده از فرصتهاست، قویاً به شما توصیه میشود از یک دفترچه قرار ملاقات برای برنامه ریزی پرزنتهایتان استفاده کنید.
( بازاریابی شبکه ای)
شما بدون کمک از زنجیره حمایتی بالاسری خود، باید قادر به تهیه مراحل و روند انجام سیستم کاری خودتان باشید.
شما خود می بایست کارتهای تبلیغاتی سفارش دهید.
خود شما باید بتوانید مطالب مورد نیاز سیستم  آموزش خود را تهیه و تنظیم کنید.
لیست اولیه 100 نفری خود را تهیه کنید و مراحل سیستم خود را رعایت کنیدو با استفاده از پرزنتهای برنامه ریزی شده پیش بروید.
آنگاه شما طلایه دار این بیزینس خواهید بود.
(مطمئن باشید هیچ چیز در این دنیا مجانی به دست نمی آید)
10 – هدف از یک پرزنت چیست؟
در اولین جلسه پرزنت هیچ گاه سعی در وارد نمودن مشتریان احتمالی نکنید.
اولین جلسه پرزنت شما باید برای معرفی کلی فرصتهای موجود در این بیزینس طراحی شده باشد.
جلسات پرزنت را در منزل مشتریان احتمالی یا برخی مکان های معمولی مثل کافی شاپها برگزار نکنید.
مزایای این بیزینس را بیان کنید و مستقیما در رابطه با نحوه ساخته شدن این بیزینس با این افراد صحبت کنید.
باید همیشه به خاطر داشته باشید که قبل از هر چیز باید انگیزه لازم را برای تشکیل جلسه بعدی ایجاد کنید.
(آینده از آن کسانیست که به دنبال آن هستند)
 ( بازاریابی شبکه ای)
11 – مدیریت و هدایت افراد مجموعه
هدف شما در مدیریت افراد مجموعه تان باید حصول اطمینان از رضایت کامل آنان در بهره گیری از فرصتها« و به روز رسانی اطلاعات آنان و حفظ روحیه و انگیزه از طریق سیستم آموزشی شما باشد.
به افراد مجموعه خود ثابت کنید که توجه لازم را به آنها دارید. با انجام چند کمک کوچک خواهید دید که چگونه برای یک امر به شما متعهد خواهند ماند. با آنها همیشه در تماس مستقیم باشید و از نیازهای آنها یک لیست تهیه کنید.
درباره تغییر و تحولات جدید سیستم و مزیتهای هر کدام با آنها سخن بگویید.
(با دیدن اولین نتایج تلاشهایتان منتظر سرازیر شدن موفقیت های روز افزون بعدی در این بیزینس باشید.)
12 – اصل اساسی برای اجرای یک پرزنت موفقیت آمیز و موثر که باید به خوبی رعایت و توضیح داده شوند
1 – سودهای آتی که متشریان قادر به کسب آن هستند (آنها در پروراندن رویاهایشان کمک کنید)
2 – نت ورک مارکتینگ (نحوه عملکرد این بیزینس و چرا از بازار این بیزینس مطمئن هستید)
3 – کمپانی (چرا محصولات کمپانی شما برای مشتریان بهترین هستند)
4 – محصول (چرا محصولات شما بهترینند و چه بازاری برای این محصولات وجود دارد)
5 – زنجیره حمایتی (سیستم عملکرد این بیزینس، آموزشهای لازم و نحوه فعالیت کارگزاران در جهت رسیدن به اهدافشان)
(میزان تلسط شما در نحوه ارائه و کلماتی که به کار می برید، تعیین کننده میزان موفقیت آتی شما خواهد بود)
 ( بازاریابی شبکه ای)
13 – بهترین نوع بازاریابی
بازاریابی یک فن فروش نیست. شما باید بر روی پروسه کاری خود کنترل داشته و اطلاعات صحیح و به روز در اختیار داشته باشید. همواره اطلاعات قابل درک و هضم برای مشتریان خود آماده کنید.
درباره محصولاتی که شرکت شما ارائه می کند، بررسی کاملی انجام داده و برای صحبت کردن پیرامون محصولات، به عنوان نمونه، بهترین ها را انتخاب کنید.
بازاریابی صحیح یعنی پیدا کردن مشتریان صحیح و در اختیار گذاشتن اطلاعات کافی به این افراد برای اتخاذ تصمیم.
(مهمترین ابزار برای رسیدن به کامیابی. میزان ذکاوت خود شماست)
 ( بازاریابی شبکه ای)
14 – اشتباه کار شما کجاست؟
اگر پرزنتهای زیادی را برگزار می کنید ولی ثبت نام جدیدی ندارید. احتمالا یکی از 4 اشتباه ذیل را مرتکب می شوید.
–         ممکن است زنجیره حمایتی پس از ثبت نام را برای مشتریان جدید به خوبی توضیح نمیدهید.
–         ممکن است حتی پرزنت خوبی از خود ارائه نمی دهید و باید با تمرین بیشتر بر این ضعف چیره شوید.
–         و در آخر ممکن است افراد مناسبی برای پرزنت کردن انتخاب نمی کنید.
–         ممکن است زیاد حرف می زنید.
از انتخاب صحیح مشتریان احتمالی قبل از اجرای پرزنت خود اطمینان حاصل کنید.
(تفکرات شما می تواند مانند یک شمشیر دو لبه یا به کامیابی و یا به فنای شما منجر گردد)
15 – نکات لازم قبل از برگزاری جلسه ثبت نام
نحوه عملکرد شما در مرحله قبل از ثبت نام افراد حائز ا همیت خاصی است. بعد از پرزنت کردن مشتریان احتمالی به دنبال ایجاد روابط دوستانه با آنها باشید. درجه حرارت محل جلسه را از قبل روی 18 درجه سانتیگراد قرار دهید.
تمام جوانب کار را مدنظر داشته باشید و قبل و بعد از جلسه ثبت نام، موزیک مناسب پخش کنید.
برای ثبت نام همه چیز را از قبل روی میز بچینید و کاملاً آماده باشید.
 ( بازاریابی شبکه ای)
چند صندلی کمتر از تعدادی که فکر می کنید لازم دارید دور میز قرار دهید ولی چند صندلی راحتی کوچک نیز در دسترس داشته باشید. دیدن چند صندلی خالی به محض نشستن دور میز بر روی ثبت نام کنندگان تأثیر خوبی نخواهد داشت.
 ( بازاریابی شبکه ای)
(انسانهای موفق خوش بینها هستند)

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن