50 دلیل شکست نتورکر ها

50 دلیل شکست نتورکر ها

موفقیت یک راه است و هر راهی پیچ و خم های خود و راه و روش های عبور کردن خود را دارد. موفقیت هم قانون خاص خود را دارد.اگر بتوان آنها را انجام داد و در خود نهادینه کنیم قطعا موفقیت یار و همراه ما خواهد بود.همیشه صحبت از موفقیت می شود بی انکه بدانیم راه هایی هم برای شکست وجود دارد. در این مقاله با شماییم تا 50 دلیل شکست نتورکر ها را معرفی کنیم ، این کلمات در نگاه اول شاید منفی به نظر برسند اما با یک تغییر ساده میتوان برداشت کاملا مثبتی از آنها داشت. فقط کافیست تمام یا بخشی از کارهای زیر را انجام ندهید آنوقت به موفقیت در بازاریابی شبکه ای دست خواهید یافت !!!

1- ننوشتن اهداف، نمي دانند از زندگي چه ميخواهند، هيچ هدف يا آرزويي ندارند يا اهدافشان مبهم است.

2- ميخواهند بهترين ها را به خدمت بگيرند بجاي اين كه خود بهترين باشند.

3- نداشتن تعهد، در نتيجه هيچ عملي انجام نمي دهند.

4- بي نظم اند، (يك ميز بهم ريخته.)

5-  دفتر ثبت ندارند، معاملات و رد و بدل ها را نمي نويسند.

6- فقط به فكر خودش است و اهميت نمي دهد زيرمجموعه هايش چه مي كنند.

7- پيغام گير تلفني ندارد (قابل دسترسي نيست.)

8- به بالا دستيهاي خود اعتماد ندارد.

9- نداشتن اطلاعات كافي در زمينه نت ورك ماركتينگ در نتيجه بي علاقه و كسل مي شود.

10- بد قول است و سر قرار دير مي آيد و توضيحي هم نمي دهد.

50 دلیل شکست نتورکر ها

50 دلیل شکست نتورکر ها

11- افرادي را كه دعوت مي كند Follow یا پیگیری در نتورک نمي كند انگار اهميتي ندارند.

12- خيلي زود دست مي كشد و تسليم مي شود، (معمولا در 90 روز اول.)

13- با بروز مشكلات و مسائل بي انگيزه مي شود و دچار ترديد است، لذا سرعتش كم مي شود.

14- در مورد ساير سيستم ها (شركتهاي ديگر) بدگویی و بد دهني مي كند و لذا اعتبار خود را به عنوان يك انسان مثبت از دست مي دهد.

15- واقعا در مورد نت ورك ماركتینگ جدي نيست. پیشنهاد میکنیم مطلب تعهد و برنامه ریزی 90 روزه برای موفقیت را مطالعه کنید.

16- حرمت نفس پاييني دارد و با ماشين و لباس كثيف اين طرف و آن طرف مي رود (نمي داند كه زيرمجموعه هايش او را به عنوان ليدر مي شناسند.)

17- تنبل است، مي خواهد بدون كار كردن پورسانت هاي خود را از زير مجموعه هايش بگيرد.

18- در مورد سي دي ها وجزوات و كتابها بي توجهي ميكند.

19- شركت خود را نمي شناسد.

20- نشناختن كالايي كه تبليغ مي كند.

21- به شكايت وگله گذاري هاي زير مجموعه هايش توجه نمي كند.

22- موفقيت هاي زير مجموعه هايش را بيان نمي كند (تشويق ؟؟؟؟؟؟)

23- كارهايش را روزانه انجام نمي دهد (بجاي روزي 1 ساعت هفته اي 7 ساعت كار مي كند.)

24- از پورسانت گرفتن بالا دستي خود ناراحت است.

25- مدام شركت، بالادستي، محصول و نحوه پورسانت دهي را سرزنش مي كند، قُر مي زند(نمي خواهد مسوليت قبول كند.)

26- توقعات غير منطقي وغير واقعي در برابر تلاش كم خود دارد.

27- بجاي همنشيني با افراد موفق و ليدر ها با افراد منفي باف مي گردد(كبوتر با كبوتر باز با باز ….)

28- اصلا صبور نيست، مي خواهد بدون اين كه زير سازي كند شرايط را فراهم آورد و زود به درآمد بالا برسد.

29- اطلاعات جديد را به زير مجموعه ها ويا بالا دستي خود سريع انتقال نمي دهد.

30- مدام شكايت مي كند، زود افسرده شده و بسيار ضعيف ظاهر مي شود.

31- مدام از اين شاخه به آن شاخه مي پرد (از اين نت ورك به آن نت ورك.)

32-در تمام موارد تكروي ميكند.( مشورت نميكند. )

33- بجاي تلاش فردي مي خواهد با زيركي، ديگران كار او را انجام بدهند.

34- از پرداخت هزينه هاي اضافي خوداري مي كند (هزينه كاتالوگ ، جلسات آموزشي و…)

35- انتفاد ها را شخصي تلقي مي كند، نه به معني نه حالا است (دليلي به من بده تا بله بگويم)، ولي او به آنها زنگ نمي زند.

36- نمي تواند خود را با تغييرات شركت وفق دهد.

37- اصلا كالاي خود را نمي شناسد، فقط پول برايش مهم است.

38- به راحتي تحت تأثير اخبار و امواج منفي از طرف دوستان و افراد فاميل قرار مي گيرد و به اخبار مثبت هيچ توجهي نمي كند   و از خود نظري ندارد.

39- بجاي اينكه اكثر وقت خود را با زير مجموعه هايش باشد تنهاست.

40- به مسئله مطلق گرايي زياد وابسته است و تحمل هيچ كم و كاستي را ندارد.

41- اصلا برنامه اي براي موفقيت ندارد بلكه برنامه هايش براي شكست آماده شده است.

42- ظاهري غير حرفه اي و غير شيك دارد.

43- هميشه به دنبال بهانه تراشي است.

44- فكر ميكند همه چيز را بلد است.

45- مطالعه ندارد و اطلاعات خود را به روز نمي كند.

46- از نظر ظاهري در وضع مزاجي خوبي نيست و انرژي كافي ندارد.

47- در كار كم فروشي مي كند.

48- به شايعات گوش مي دهد و ساده لوحانه با هر حرفي كار را متوقف مي كند.

49- براي اين كه جالب به نظر برسد دروغ مي گويد.

50- از همه مهمتر واقعا باور ندارد // to be , its up to me if its // اگر قرار است باشد بر عهده من است.

منبع : کتاب 90 روز نخست در بازاریابی شبکه ای

دیدگاه مشتریان

مطالب مرتبط

50 دلیل شکست نتورکر ها

موفقیت یک راه است و هر راهی پیچ و خم های خود و راه و ...
50 دلیل شکست نتورکر ها
Rate this post
اگر قصد حرفه ای شدن در بازاریابی شبکه ای به فکرتان زده اینجا به دردتان میخورد حرفه ای شوید
+ +
Top