مقالات بازاریابی شبکه اینوشتار ها

50 دلیل شکست نتورکر ها

موفقیت یک راه است و هر راهی پیچ و خم های خود و راه و روش های عبور کردن خود را دارد. موفقیت هم قانون خاص خود را دارد.اگر بتوان آنها را انجام داد و در خود نهادینه کنیم قطعا موفقیت یار و همراه ما خواهد بود.همیشه صحبت از موفقیت می شود بی انکه بدانیم راه هایی هم برای شکست وجود دارد. در این مقاله با شماییم تا 50 دلیل شکست نتورکر ها را معرفی کنیم ، این کلمات در نگاه اول شاید منفی به نظر برسند اما با یک تغییر ساده میتوان برداشت کاملا مثبتی از آنها داشت. فقط کافیست تمام یا بخشی از کارهای زیر را انجام ندهید آنوقت به موفقیت در بازاریابی شبکه ای دست خواهید یافت !!!

1- ننوشتن اهداف، نمی دانند از زندگی چه میخواهند، هیچ هدف یا آرزویی ندارند یا اهدافشان مبهم است.

2- میخواهند بهترین ها را به خدمت بگیرند بجای این که خود بهترین باشند.

3- نداشتن تعهد، در نتیجه هیچ عملی انجام نمی دهند.

4- بی نظم اند، (یک میز بهم ریخته.)

5-  دفتر ثبت ندارند، معاملات و رد و بدل ها را نمی نویسند.

6- فقط به فکر خودش است و اهمیت نمی دهد زیرمجموعه هایش چه می کنند.

7- پیغام گیر تلفنی ندارد (قابل دسترسی نیست.)

8- به بالا دستیهای خود اعتماد ندارد.

9- نداشتن اطلاعات کافی در زمینه نت ورک مارکتینگ در نتیجه بی علاقه و کسل می شود.

10- بد قول است و سر قرار دیر می آید و توضیحی هم نمی دهد.

50 دلیل شکست نتورکر ها
50 دلیل شکست نتورکر ها

11- افرادی را که دعوت می کند Follow یا پیگیری در نتورک نمی کند انگار اهمیتی ندارند.

12- خیلی زود دست می کشد و تسلیم می شود، (معمولا در 90 روز اول.)

13- با بروز مشکلات و مسائل بی انگیزه می شود و دچار تردید است، لذا سرعتش کم می شود.

14- در مورد سایر سیستم ها (شرکتهای دیگر) بدگویی و بد دهنی می کند و لذا اعتبار خود را به عنوان یک انسان مثبت از دست می دهد.

15- واقعا در مورد نت ورک مارکتینگ جدی نیست. پیشنهاد میکنیم مطلب تعهد و برنامه ریزی 90 روزه برای موفقیت را مطالعه کنید.

16- حرمت نفس پایینی دارد و با ماشین و لباس کثیف این طرف و آن طرف می رود (نمی داند که زیرمجموعه هایش او را به عنوان لیدر می شناسند.)

17- تنبل است، می خواهد بدون کار کردن پورسانت های خود را از زیر مجموعه هایش بگیرد.

18- در مورد سی دی ها وجزوات و کتابها بی توجهی میکند.

19- شرکت خود را نمی شناسد.

20- نشناختن کالایی که تبلیغ می کند.

21- به شکایت وگله گذاری های زیر مجموعه هایش توجه نمی کند.

22- موفقیت های زیر مجموعه هایش را بیان نمی کند (تشویق ؟؟؟؟؟؟)

23- کارهایش را روزانه انجام نمی دهد (بجای روزی 1 ساعت هفته ای 7 ساعت کار می کند.)

24- از پورسانت گرفتن بالا دستی خود ناراحت است.

25- مدام شرکت، بالادستی، محصول و نحوه پورسانت دهی را سرزنش می کند، قُر می زند(نمی خواهد مسولیت قبول کند.)

26- توقعات غیر منطقی وغیر واقعی در برابر تلاش کم خود دارد.

27- بجای همنشینی با افراد موفق و لیدر ها با افراد منفی باف می گردد(کبوتر با کبوتر باز با باز ….)

28- اصلا صبور نیست، می خواهد بدون این که زیر سازی کند شرایط را فراهم آورد و زود به درآمد بالا برسد.

29- اطلاعات جدید را به زیر مجموعه ها ویا بالا دستی خود سریع انتقال نمی دهد.

30- مدام شکایت می کند، زود افسرده شده و بسیار ضعیف ظاهر می شود.

31- مدام از این شاخه به آن شاخه می پرد (از این نت ورک به آن نت ورک.)

32-در تمام موارد تکروی میکند.( مشورت نمیکند. )

33- بجای تلاش فردی می خواهد با زیرکی، دیگران کار او را انجام بدهند.

34- از پرداخت هزینه های اضافی خوداری می کند (هزینه کاتالوگ ، جلسات آموزشی و…)

35- انتفاد ها را شخصی تلقی می کند، نه به معنی نه حالا است (دلیلی به من بده تا بله بگویم)، ولی او به آنها زنگ نمی زند.

36- نمی تواند خود را با تغییرات شرکت وفق دهد.

37- اصلا کالای خود را نمی شناسد، فقط پول برایش مهم است.

38- به راحتی تحت تأثیر اخبار و امواج منفی از طرف دوستان و افراد فامیل قرار می گیرد و به اخبار مثبت هیچ توجهی نمی کند   و از خود نظری ندارد.

39- بجای اینکه اکثر وقت خود را با زیر مجموعه هایش باشد تنهاست.

40- به مسئله مطلق گرایی زیاد وابسته است و تحمل هیچ کم و کاستی را ندارد.

41- اصلا برنامه ای برای موفقیت ندارد بلکه برنامه هایش برای شکست آماده شده است.

42- ظاهری غیر حرفه ای و غیر شیک دارد.

43- همیشه به دنبال بهانه تراشی است.

44- فکر میکند همه چیز را بلد است.

45- مطالعه ندارد و اطلاعات خود را به روز نمی کند.

46- از نظر ظاهری در وضع مزاجی خوبی نیست و انرژی کافی ندارد.

47- در کار کم فروشی می کند.

48- به شایعات گوش می دهد و ساده لوحانه با هر حرفی کار را متوقف می کند.

49- برای این که جالب به نظر برسد دروغ می گوید.

50- از همه مهمتر واقعا باور ندارد // to be , its up to me if its // اگر قرار است باشد بر عهده من است.

منبع : کتاب 90 روز نخست در بازاریابی شبکه ای

برچسب ها

admin

برای کشتی بی حرکت، موج ها تصمیم میگیرند ... .

نوشته های مشابه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *